Dusty Schmidt a Scott Brown: Poker jako byznys

obalka-poker-jako-byznys-mensi-4f7ad5a34ac09

V posledných niekoľlko rokoch sa na našom trhu objavuje jedna pokrová kniha za druhou a začína byť ťažké sa v nich orientovať. Väčšina z nich však má niečo spoločné – autori sa vás snažia presvedčiť, že ich herná stratégia je tá správna.

Dusty Schmidt sa vo svojej knihe „Poker jako byznys aneb jak hrát a vydělávat peníze“ zameriava na poker z úplne iného pohľadu ako to robí jeho konkurencia. Krok za krokom sa snží čitateľom vysvetliť co a ako robiť, aby bol úspešný, ale v tomto prípade nejde o strategické koncepty hry ako také. Väčšinou sa nikomu nesnaží vnútiť jediné možné riešenie danej situácie, ale popisuje ako sa so situáciou v minulosti vyrovnal on sám. Celá kniha je rozdelená do dvoch častí – Poker jako byznys a Strategie.

Prekvapivo veľmi zaujímavý je predslov, ktorý doporučujeme prečítať naozaj pozorne. Matt Bolt tu popisuje ako sa k pokru dostal a hlavne sa s pomocou Dustyho metód a peňazí stal dobrým a stabilne zarábajúcim hráčom.

Prvá časť knihy Poker jako byznys je zameraná na problematiku, ktorá na prvý pohľad s pokrom súvisí len okrajovo. V štyridsiatich kapitolách autor vysvetľuje ako často hrať a ako trénovať, ako sa stravovať, ako zaobchádzať s bankrollom, ako rozdeliť čas medzi poker a rodinu a podobne. Mohlo by sa zdať, že to nie je kniha o pokri, ale opak je pravdou. Dusty je totiž presvedčený, že práve toto sú tie maličkosti, ktoré stoja za jeho úspechom. Trpezlivo sa snaží čitateľovi vysvetliť, že ak bude pracovitý, sám k sebe dostatočne tvrdý a bude dôsledne dodržovať isté pravidlá, môže sa pre neho stať poker veľmi výnosným zamestnaním. Sám o sebe tvrdí, že sa rozhodne nepovažuje za jedného z najlepších hráčov na svete, ale svojou pravocitosťou a disciplínou sa stal jedným z najlepšie zarábajúcich.

V druhej časti knihy Dusty popisuje svoje pokrové stratégie a koncepty. Špeciálne sa venuje rôznym nepríjemným situáciám ako sú napríklad rôzne draws v pozícii alebo mimo nej. Úplne na záver predstavuje päť netradičných nápadov, ktoré môžu hráčom ušetriť veľa peňazí.

Ak to s hraním online pokru myslíte naozaj vážne a chcete byť dlhodobo ziskoví, rozhodne by nemala táto kniha vo vašej knižnici chýbať. Veď nie nadarmo sa od jej vydania do súčasnosti predalo viac ako 100.000 výtlačkov.

Tento titul by určite nemal chýbať vo vašej knižnici, kúpiť ho môžete na www.vesely-drak.sk.