David Sklansky: No Limit Holdem Teorie a praxe

url

Významní teoretici pokrovej hry predkladajú čitateľovi najúplnejší text pokrývajúci všetky aspekty zložitej bezlimitnej (No Limit Holdem) hry. Rozoberajú ju dôkladnou a hlbokou analýzou, ktorá je podaná ľahko sledovateľným spôsobom. Čitateľ sa poučí v mnohých ohľadoch – ako manipulovať veľkosť banku, správne určiť výšku stávok, odhadovať silu súperov a manipulovať s nimi. Autori vytvorili ideálnu pomôcku pre všetkých, ktorí sa chcú zlepšiť ako v cash game hre, tak aj v turnajoch.

David Sklansky (1947), sa narodil v meste Teaneck, New Jersey, je profesionálny hráč pokru, teoretik a autor. Študoval na University of Pennsylvania a potom pracoval v rodnom meste v advokátskej kancelárii. Je považovaný za jednu z najväčších autorít v odbore hazardných hier. Napísal už 13 kníh a to nielen o pokri, ale medzi jeho námety patrí aj blackjack a hazardné hry všeobecne. Je trojnásobným víťazom World Series of Poker a ďalších turnajov. Žije v Hendersone, Nevada,  kde sa tiež podieľa na vedení nakladateľstva Two Plus Two Publishing.

Edd Miller (1979) je profesionálny hráč pokru a spisovateľ. Vyštudoval Massachusetts Institute of technology (2000) a potom pracoval na vývoji software v Microsofte. Svoju profesionálnu dráhu začínal v Seattli a neskôr sa presunul do Las Vegas, kde sa zoznámil s Davidom Sklanskym a Masonem Malmuthom a začal spoluracovať s nakladateľstvom Two Plus Two Publishing.

Poker No Limit Holdem zažíva nebývalý rozvoj. Pred rokom 2000 bolo ťažké sa vôbec do nejakej hry zapojiť. V súčasnosti sa hrá všade – v kasínach, kluboch, doma aj na internete. Príležitostí je dosť, ale len málo kto vie hrať. Väčšina hráčov sa učí sledovaním televízie alebo počúvaním pochybných rád svojich priateľov. No Limit Holdem: Teorie a praxe podrobne a komplexne hru analyzuje. Odhaľuje myslenie expertov a učí priamočiarymi a jednoduchými postupmi „ako“ a „prečo“ víťaznú hru. Zahŕňa zásadné koncepty, ako je manipulácia s veľkosťou banku, správne prispôsobenie stávok veľkostiam stackov, čítanie hry a vedenie protihráčov k špatnej hre. Vysvetľuje koncept „implied odds“ a spôsob, ako v jeho svetle efektívne voliť veľkosť stávok. Venuje sa aj stratégii hry na „short stacku“, ktorá poskytuje čitateľovi veľkú výhodu v No Limit Holdem pokrových turnajoch. Doposiaľ nikdy nehralo poker No Limit Holdem toľko hráčov a nikdy sa nenaskytli také príležitosti k výhram ako dnes.

Pokiaľ chcete svoju časť koristi, tak si kúpte pokrovú knihu David Sklansky: No Limit Holdem: Teorie a praxe a dozviete sa viac!