Barry Greenstein: Ace on The River

ace-river-obalka-web01-4dff472b20951

Na český trh práve dorazila perla svetovej pokrovej literatúry, preložená do češtiny. Ace on the River od Barryho Greensteina je od dnešného dňa skladom v našom partnerskom eshope Veselý drak. Z niekoľkých stránok, ktoré Greenstein pôvodne písal ako svoj príspevok do legendárnej knihy Super/System Doyla Brunsona sa nakoniec stala plnohodnotná kniha, ktorá sa dá celkom určite zaradiť do zlatého fondu pokrovej literatúry. Kniha je v predaji so zľavou za akčnú cenu!

Obsah pokrové knihy

Už prvá kapitola nazvaná „Moje pokerová kariéra“, čitateľa vtiahne a nepustí, dokiaľ sa nestratí v komplexných tabuľkách na úplnom konci knihy. Ale nepredbiehajme. Okrem pútavého rozprávania, ako Barry s pokrom začínal, nájdete v knihe kapitolu venovanú rôznym ľuďom, ktorých vo svete pokru môžeme stretnúť, od zamestnancov kasína až po rôzne druhy hráčov. Kniha taktiež poradí, ako sa chovať v pokrovej spoločnosti, hoci sú niektoré popisované prvky odlišné v USA než u nás, čitateľ si odnesie mnoho zaujímavých informácií.

Niekoľko kapitol tejto knihy zasahuje do oblasti „pokrového mindsetu“ a rieši sa  v nich filozofia, vlastnosti a prístup dobrého hráča alebo psychológia. Čitateľ, ktorý by čakal na strategické rozbory jednotlivých hier, si na svoje príde až v poslednej časti knihy. Do tej doby je ale priestor venovaný ďalším témam, ako je skĺbenie pokru s rodinou, vyvarovanie sa rôznym nástrahám, ktoré na pokrového hráča číhajú za každým rohom, porovnanie ľudí, ktorí svoj život zasvätili hrám s klasickou produktívnou spoločnosťou a mnoho ďalšieho.

V druhej tretine knihy sa autor zaoberá pokročilejšou matematikou, teóriou hier a chaosu alebo správou financií. Potom už Greenstein začína rozoberať jednotlivé hry a niekoľko stránok venuje i turnajom, z ktorých na konci knihy prináša rozbor svojich hand, ktoré sú vždy datované a popísaný je tak ako turnaj, tak súperi pri stole. Na konci knihy sa objavujú myšlienky, ktoré sa do jednotlivých kapitol nezmestili a už zmienené tabuľky. Tie čitateľovi predstavujú výpočet šance na výhru u jednotlivých kombináciách na rôznych flopoch.

Hlavná hodnota poker knihy Ace on the River nespočíva v príkladoch či tabuľkách. Barry Greenstein neuveriteľne pútavo popisuje život skutočného pokrového hráča a všetko čo to obnáša. Prvého plateného umiestnenia na WSOP dosiahol v roku 1992 a od tej doby len na turnajových výhrach (ktoré podľa knihyz veľkej časti venuje na dobročinné účely) získal cez $7.000.000. V tejto knihe si to svoje nájde každý, tak ako začiatočník, ktorému budú pútavo odhalené jednotlivé časti zložitého pokrového celku, tak pokročilý hráč, ktorý ocení tipy skúseného prefesionála.

Učte sa od pokrovej legendy z jeho pokrovej knihy, ktorú kúpite tu.